söndag 6 september 2009

Anslagstavlepladdret igen

På annat håll har jag varit spydig mot en person som fyller Stockholms anslagstavlor med sitt oläsbara pladder. Nu har människan uppenbarligen haft sina vägar förbi korsningen Ringvägen-Hornsgatan, för så här såg det ut för några dagar sedan. Jag tror inte det hjälper att klicka upp bilderna i större format för att de skall bli begripligare.






Översta bilden är ett helt ark, den nedre bilden är ett mindre utsnitt jag gjorde från ett annat ark. Det blir inte begripligare för det.

1 kommentar:

Gabrielle sa...

Oj. Ja, jag har nog sett dom där nånstans ibland. Orkar inte läsa sånt. Det finns ju en annan person som sätter upp sitt namn med stora svarta bokstäver här och var i stan. Han skriver också texter ibland, men dom är i alla fall maskinskrivna och går att ta sig igenom (med vilken behållning vet jag inte...det beror väl på val av ämne kanske).