tisdag 18 oktober 2011

Små ruckliga hus i skogen

De här bilderna är några veckor gamla, men bra bilder har ju inget bästföre-datum, eller hur?Jag tog dem i Nackaskogarna, öster och söder om Hellasgården.


Inte i bästa skick kanske, den där stugan, möjligen kan man husera ett dussin asiatiska bärplockare där om man inte har alltför stora hämningar ...

En upphöjd struktur vid en skjutbana inne i skogen. Står det inte något där till vänster, vid trappan upp ... ?

Jaha, festvåning, då kanske det bara är att knalla upp då?

Hrm, nej, så enkelt var det inte!

Jag vill inte skriva betraktaren på näsan ... jo, det vill jag visst, det här är min blogg, och när man (gärna i uppklickat format) betraktar den här bilden skall man tänka på milda pastellfärger och lätt dis en solig förmiddag i en gles tallskog högt uppe på mager mark och klippor!

Dessutom tycker jag att det alltid är väl värt att titta hur det ser ut där man står, med andra ord att rikta kameran rakt ned! 

Inga kommentarer: